dinsdag 7 december 2010

DING 10 EVALUATIE


De reis, deze reis- waarheen –dat was nog niet helemaal duidelijk!
Waar gaan we naar toe?

Doe je ski’s maar aan, we gaan over bergen en dalen, en komen heel veel (obstakels) dingen tegen onderweg.
Vaak gaat het goed en kunnen we veel “digitale” kilometers maken, maar er zijn op deze reis ook een aantal “pech-gevallen” ……. “We sneeuwen in” en komen het “dal” niet meer uit voor een tijdje…..

Maar dan is daar de “zon” weer, de KGB-Anwb: mijn man Jan, Surffan, Hilda, en nog een aantal collega’s met opbeurende woorden.
We gaan door……
Als we maar op tijd aankomen zonder botbreuken!

De verhalen van deze reis kunnen we nu aan iedereen uitleggen, we hebben gelachen en gehuild, en de leukste dingen zoals Flicker of eigenlijk Picasa, Library-thing, foto’s op het blog zetten, blijven wat beter in het geheugen, er was véél te doen!

Nu het einde van deze reis in zicht is……

Zijn we toe aan een heerlijk glas “Glühwein” en settelen we ons eindelijk met een boek en glas in de stoel en laten de gedachten nog één keer afdwalen naar deze ontdekkingsreis.

Deze reis laat een onuitwisbare herinnering achter!

               Bedankt,

               Olga Lawina

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het behalen van deze eindstreep! Je hebt het hartstikke goed gedaan en leuke blogs geschreven! Geniet nu maar lekker van de komende gezellige winteravonden en ik breng een toast uit (met rode wijn) op jou. Voor mij ben je geslaagd met vlag en wimpel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Olga. Ik vind het knap dat je met vlag en wimpel en binnen de tijd bent geslaagd. Ik vond bovendien je blogs erg leuk om te lezen en er leuk uitzien.
    Ook je evaluatie is prachtig geschreven. Wat een mooie beeldspraak.
    Ik hoop je, naast natuurlijk op de werkvloer, toch digitaal ook te blijven ontmoeten. Ga je je blog aanhouden? Ga je hem ombouwen naar leuke receptensite ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed van je Olga's datje het binnen de tijd hebt afgekregen. Je opgepimpte blogs zijn erg leuk vooral de laatste, leuk gedaan en verwoord. Nu ik nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Je bent er!
    Ik hoop dat je ondanks de obstakels toch actief blijft op internet.
    Flickr, Picasa, LibraryThing. Door hiermee bezig te blijven hou je je souplesse voor nieuwe afdalingen en sneeuw je niet in.
    En bloggen? Dat ging je ook goed af, blijf je hiermee doorgaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Mooie blog is het geworden.
    Lekker genieten van de feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Olga, ik zie aan de reactie bij Anneke dat je toch nog wel eens online bent.
    Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    En heel hartelijk bedankt voor je leuke pakket die ik kreeg. Laat ik nu in de vakantie toevallig al een paar keer crumble hebben gemaakt, en de kinderen enthousiast waren over dat lekkere hapje.. dus jouw tas gaat zeker heel snel gebruikt worden.
    IK zie je in ieder geval a.s maandag, als ook jij vol trots je certificaat in ontvangst mag nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Surffan, bedankt voor je leuke reactie! Ja, ik houd alles goed in de gaten! Er gaat geen dag voorbij...... En ga ook zeker nog een aantal van de 23 dingen uitproberen maar dan in mijn eigen tempo!
    Voor jou en je gezin ook de beste wensen voor het nieuwe jaar, en tot a.s. maandag in Den Helder.

    BeantwoordenVerwijderen